2011. június 3., péntek

Pedagógusnapra!

Kedves Olvasóim,

két kicsi gyermekem nevében szeretném online átnyújtani ezeket a kis versikéket a dunapataji Szivárvány Óvoda elsősorban a Piros és Kék csoportos óvónénijeinek és dadusainak de természetesen az ovi összes dolgozójának is:
( Dorina kislányom a piros, míg Alex kisfiam a kék csoportban tölti óvodás napjait )

Pásztorné Antal Magdolna
Óvó néni köszönöm

Csak bizakodva szemléled életem,
Te soha sem kiabálsz én velem !
Hozzám lépsz rám nézel kedvesen,
Elmondod mi helyes, mi helytelen.

S ha játékközben bármi rosszat tettem,
Tudom, Te soha nem árulsz el engem....
Ezt szeretném most megköszönni néked
És azt, hogy úgy szeretsz, mint én téged!


Donászi Magda: Pedagógusnapra

Ma, amikor az egész ország
hálás szívvel néz ide,
szeretetet, köszönetet
ver mindnyájuk kis szive.

Azt a sok jót, amit kaptunk
meghálálni mint lehet?
Kérdezgettem a virágot,
kérdeztem a levelet.

Nem feleltek, de a virág
felém intett vidáman,
amit a szó el nem mondhat,
itt van egy szál virágban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése